فروشگاه اینترنتی

فروش اینترنتی انواع لوازم و محصولات . آنلاین خرید کنید و سپس بعد از گرفتن محصول وجه آن را به مامور پست بپردازید.

فروشگاه اینترنتی

فروش اینترنتی انواع لوازم و محصولات . آنلاین خرید کنید و سپس بعد از گرفتن محصول وجه آن را به مامور پست بپردازید.

مجموعه کامل Digital Juice: Editor’s Toolkits Standard جعبه ابزار

مجموعه کامل Digital Juice : Editor’s Toolkits Standard جعبه ابزار ویراستاران میکس و مونتاژ ویدیویی ! بیش از 450 گیگابایت ویدیو کلیپ آماده برای میکس و مونتاژ

مجموعه کامل Digital Juice : Editor’s Toolkits Standard جعبه ابزار ویراستاران میکس و مونتاژ ویدیویی. بیش از 450 گیگابایت ویدیو کلیپ آماده برای میکس و مونتاژ

مجموعه کامل Digital Juice : Editor’s Toolkits Standard جعبه ابزار ویراستاران میکس و مونتاژ ویدیویی ! بیش از 450 گیگابایت ویدیو کلیپ آماده برای میکس و مونتاژ




دسته نرم افزار کامپیوتر زیردسته انیمیشن طراحی و گرافیک

سری محصولات Editors Toolkit یکی از پرکاربردترین بسته های مورد استفاده ویراستاران فیلم و ویدیو،سازندگان ویدیو کلیپ و برنامه های تلویزیونی ، آتلیه ها، تمامی اهالی فن میکس و مونتاژ ویدیویی و تمامی کسانی که با نرم افزار های مطرحی همچون Premiere, After Effects, Edius, Pinnacle, VideoStudio, Vegas و دیگر نرم افزار های مطرح میکس و مونتاژ ویدیویی سرو کار دارند است .
هر مجموعه متشکل از فایل های متعدد ویدیویی متحرک با فرمت MOV و با کیفیت بسیار بالا و آماده ویرایش برای مضامین مختلف و در موضوعات گوناگون است که حجم بسیاری از این فایلها به ویژه در بخش Background از چند صد مگابایت تا بیش از یک گیگابایت است و از تمامی اجزای و عناصر مختلف مورد نیاز در ویرایش و میکس فیلم بهره می برد!

وجود lower thirds و Overlays و motion backdrops و Mattes و Background برای هر یک از موضوعات و طرح ها موجب شده تا کاربر بتواند بهترین استفاده را از این سورس های آماده دیجیتال ویدیویی ببرد !

با داشتن این مجموعه خواهید دید که میکس و مونتاژ در صدا و سیما و دنیای دیجیتال امروز چقدر ساده شده است !
سورس تمامی فایلها Mov و با کیفیت بسیار بالا هستند تا کاربر بتواند زیباترین و بهترین کیفیت و متنوع ترین طرح را عرضه کند !



در یک نگاه محتویات چهار پکیج Editor's Toolkit Standard متشکل از چیست ؟

- مجموعا بیش از 450 گیگابایت و 119 دی وی دی متشکل از فایل های ویدیویی MOV متحرک بسیار با کیفیت و آماده ویرایش و میکس!

- تنوع موضوعی و تعداد بالای فایل و طرح آماده ویدیویی برای هر موضوع به ترتیب زیر :

* سری Multipurpose Tools II,III برای استفاده های چند منظوره
* سری High Tech Tools برای موضوعات تکنولوژی ،
* سری Wedding Tools مخصوص آتلیه ها عروس و موضوعت جشن و عروسی،
* سری Soft & Subtle Tools و سری Corporate & Broadcast Tools برای موضوعات شرکتی و ماهواره ای ،

* سری Sport Tools برای موضوعات ورزشی!

* سری Christmas Tools برای موضوعات مرتبط با عید و کریسمس !

- وجود تمامی عناصر مورد نیاز از جمله Background , Mattes, Motion Backdrops, Overlays و Lower Thirds در اکثر طرح ها !

- فایلهای ویدیویی با کیفیت بسیار بالا که با تمامی نرم افزار های مطرح میکس و مونتاژ از جمله Premiere, After Effects, Edius, Pinnacle, VideoStudio, Vegas سازگاری کامل دارند و می توانند برای هر دو سیستم NTSC و PAL با بهترین کیفیت تنظیم شوند !

- صرفه جویی در مصرف وقت و تولید طرح های بی نظیر بسیار با کیفیت !
- عالی برای ویراستاران فیلم و ویدیو، سازندگان ویدیو کلیپ، سازندگان برنامه های تلویزیونی و ساخت تیزرهای تبلیغاتی و تمامی اهالی فن میکس و مونتاژ !

- عالی برای آتلیه ها و عکاسی ها عروس به ویژه در خلق فیلم های بی نظیر عروسی و جشن به دلیل داشتن طرح های بی شمار آماده مخصوص عروسی!

- به همراه نسخه کامل نرم افزار های مطرح میکس و مونتاژ ویدیویی و جلوه های ویژه دنیا :

Adobe After Effects CS4, Adobe Premiere CS4, Premiere Elements 7, Edius 5.0, Pinnacle Studio 12, Sony Vegas 8.0 و Corel Video Studio !




قیمت: 110,000 تومان

روش خرید: برای خرید مجموعه کامل Digital Juice : Editor’s Toolkits Standard جعبه ابزار ویراستاران میکس و مونتاژ ویدیویی بیش از 450 گیگابایت ویدیو کلیپ آماده برای میکس و مونتاژ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


چسب ترک سیگار Anti Smoking Patch . سیگار را برای همیشه ترک کنید

چسب ترک سیگار  Anti Smoking Patch

چسب ترک سیگار Anti Smoking Patch


چسب ترک سیگار Anti Smoking Patch . سیگار را برای همیشه ترک کنید . سیگار برای همیشه کنار بذارید و به زندگی و سلامتی لبخند بزنید

سلامتی ، نشاط ، شادابی حق شماست و شما خواهید توانست .


دسته لوازم زیردسته پزشکی


چسب ترک سیگار Anti Smoking Patch . سیگار را برای همیشه ترک کنید


نام محصول : چسب ترک سیگار | Anti Smoking Patch
موارد استفاده: کمک برای ترک استعمال دخانیات
ساخت کشور : چین | China
شرکت سازنده : دکتر جیمز| Doctor james
تحت لیسانس : آمریکا | USA
رده مصرف : زنان ، مردان ، فقط افراد سیگاری
وزن محصول : 30 گرم
دوره درمان : 30 تا 60 روز
تعداد : 20عدد چسب « برای 40روز »
قیمت محصول در بازار : موجود نمی باشد
قیمت با تخفیف : 39000 تومان (بازگشت سرمایه تا 1 ماه)

ساکنین تهران به خاطر ارسال با پیک متوری دوباره (چسب ترک سیگار | Anti Smoking Patch و فروشگاه سلامت ) را در گوگل سرچ کنند . سفارش در اینجا فقط با سیستم پستی و تحویل 3 تا 5 روزه انجام می شود

دیگر عمر شرکت های دخانیات به پایان رسیده است
یک روش جدید و بسیار آسان و عملی فقط با کمی اراده می توانید از جان و مال خود محافظت کنید
تحقیقات دانشمندان نشان میدهد که سیگار یکی از دلایل بروز بیش از چهار هزار بیماری مختلف و سرطان ها می باشد.به علت اثرات نیکوتین بر کار قلب و افزایش فشار خون اغلب سیگاریها با سکته‌های قلبی فوت می‌کنند. اما ترک کردن سیگار به راحتی‌ نیست و فقط یک اراده قوی کافی نیست؛ چون بخشی از وابستگی به سیگار وابستگی بدنی ناشی از اعتیاد به نیکوتین است که موجب آزار فرد در حال ترک می‌شود.

چسب ترک سیگار برای رها شدن سریع از انگیزه و اشتیاق سیگار کشیدن در فرد مبتلا می باشد و بدون هیچ عوارض جانبی و درد و زحمتی به شما کمک خواهد نمود تا به آسانی و بدون هیچ سر درد و استرسی سیگار را برای همیشه ترک نمائید.این چسب مواد شیمیایی و مضر که باعث انواع بیماری ها و سرطان در فرد سیگاری می شود را ندارد و بدون عوارض خطرناک ناشی از استعمال دخانیات باعث آرامش فرد شده و به تدریج می توان به کمک آن سیگار را کاملا ترک نمود.

یکی از موثرترین و شناخته شده ترین روش درمان و ترک اعتیاد به نیکوتین که از کشیدن و اعتیاد به سیگار جلوگیری می کند چسب ترک سیگار می باشد. این چسب ، نیکوتین را از طریق پوست به آرامی به خون و سپس به مغز می‏رساند و بدین ترتیب ترک سیگار را آسان تر می نماید . البته گفتنی است که این چسب مواد شیمیایی و مضر که باعث انواع بیماری ها و سرطان در فرد سیگاری می شود را ندارد و بدون عوارض خطرناک ناشی از استعمال دخانیات باعث آرامش فرد شده و به تدریج می توان به کمک آن سیگار را کاملا ترک نمود. چسب نیکوتین به آسانی قابل استفاده می باشد و هیچ گونه دردی را ندارد و ناثیرات موثری را هم از جهت روانی و جسمی بر روی فرد سیگاری خواهد داشت. تجربیات گسترده دربارة استفاده از چسبهای ترک سیگار یا چسب های نکوتین دار در قالب " درمان به وسیله خورانیدن نیکوتین " نشان می دهد که این چسبها بندرت دارای اثرات جانبی هستند. پیش بینی می شود که در سراسر دنیا میلیونها انسان از این روش جدید استفاده کنند.
امروزه حتی برای سیگاریها نیز جای تردید وجود ندارد که مصرف دخانیات با انواع مخاطرات و بیماری‏ها ارتباط دارد. تهدید سلامتی بواسطه مصرف سیگار، برای اولین بار به طور رسمی در سال 1964 در امریکا اعلام شد. سرطان ریه، حنجره و مری و برخی بیماری‏های قلبی - عروقی - از جمله خطراتی هستند که به عنوان مضرات سیگار معرفی می‏شوند. نیکوتین، منواکسید کربن و قطران، اجزاء اصلی خطرناک ناشی از سوزاندن تنباکو می‏باشند.
با این حال، آمار مصرف دخانیات در مین نوجوانان و جوانان، هنوز بالا و نگران کننده است، با وجود این که حتی در بسیاری از کشورها قوانین برای منع فروش سیگار به نوجوانان وضع شده!منع کشیدن سیگار در اماکن عمومی مثل سوپر مارکتها و اتوبوسها، بیمارستانها و رستورانها و غیره در کاهش مصرف آن مؤثر بوده است.
این چسب‌ها مقدار مشخصی نیکوتین را در بدن آزاد می‌کنند. به طور معمول هنگامی که سیگار می‌کشید، در زمان کوتاهی مقدار زیادی نیکوتین از طریق ریه‌ها وارد جریان خون شما خواهد شد. این چسب‌ها این خصوصیت را دارند که به آرامی و طی زمانی حدود چندین ساعت نیکوتین را از طریق پوست وارد جریان خون کنند. این چسب‌ها دقیقا مثل چسب زخم‌های معمولی هستند.
شما باید این چسب را در تمام طول روز روی پوست خود بچسبانید. به طور معمول لازم است هر ۲۴ ساعت یک بار این چسب‌ها را تعویض کنید .
تجربیات گسترده درباره استفاده از چسبهای نیکوتین دار در قالب " درمان به وسیله خورانیدن نیکوتین " نشان می دهد که این چسبها بندرت دارای اثرات جانبی هستند. پیش بینی می شود که در سراسر دنیا میلیونها انسان از این روش استفاده کنند.
چگونگی عملکرد :
کاهش علائم ناشی از ترک سیگار در فرد وابسته به نیکوتین و هدایت و کمک به فرد مبتلا برای ترک سریع و کامل
چسب حاوی نیکوتین برای کسانی مناسب است که سیگار می کشند. از آنجا که در این افراد، اعتیاد به نیکوتین وجود دارد، این چسبها به طور مرتب مقدار مشخص و معینی نیکوتین آزاد می کنند که از طریق پوست، جذب بدن می شود.چسب های نیکوتین دار کمک موثری برای ترک سیگار شناخته شده اند .
استفاده از این چسب‌ها، علایم ترک سیگار مانند کسالت، خواب‌آلودگی، بدخلقی و کاهش تمرکز را کاهش می‌دهد.
عوارض جانبی : سیگار در حدود بیش از هزار عارضه دارد که در این چسب فقط 9 عدد از سیگار را دارد توجه کنید که این عوارض را افراد سیگاری حس نخواهند شد چون بدن این افراد به آنها عادت کرده اند
التهاب پوست، سرگیجه، تپش قلب، اختلال در خواب، سردرد، تهوع و استفراغ را برای این چسب‌ها نام برده‌اند.
ویژگی های محصول :
- ترک کامل سیگار و محصولات نیکوتینی
- از بین بردن اثرات نیکوتین در بدن
- تهیه شده از مواد کاملا گیاهی و طبیعی
- بدون عوارض جانبی
- بدون هیچ گونه مواد نیکوتین دار
- باز گشت سرمایه تا یک ماه
ترکیبات :
Alfalfa, Echinacea, Licorice Root, Gotu Kola, Hops, Skullcap, Oat, Peppermint, Ginger Root, Gentain, Myrrh, Passion Flower, Bayberry, Eucalyptus, Sarsaparilla, Slippery Elm and Vitamin E
انداره نیکوتین در چسب : 15 میلی گرم در هر چسب



چسب ترک سیگار Anti Smoking Patch . سیگار را برای همیشه ترک کنید

قیمت: 39,000 تومان

روش خرید: برای خرید چسب ترک سیگار | Anti Smoking Patch ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


پک جامع بانک اطلاعات دکوراسیون داخلی . نرم افزار دکوراسیون داخلی

پک جامع بانک اطلاعات دکوراسیون داخلی

پک جامع بانک اطلاعات دکوراسیون داخلی


پک جامع بانک اطلاعات دکوراسیون داخلی


دسته نرم افزار کاربردی زیردسته معماری



پک جامع بانک اطلاعات دکوراسیون داخلی معماری . مفید برا مهندسان عمران ، معماری و ساختمان و طراحا داخلی . دانشجویان طراحی و معماری

قیمت این مجموعه ها در صورت خرید بصورت مجزا و جدا 45 هزار تومان می باشد .

بهترین نمونه های طراحی دکوراسیون منازل مسکونی به سبک کلاسیک و اشرافی،

نمونه های دکوراسیون مدرن،

نمونه های دکوراسیون روستیک،

بهترین نمونه های پروژه های تغییر دکوراسیون شامل تصاویر قبل از دکوراسیون و تصاویر بعد از تغییر دکوراسیون توسط طراحان برتر دنیا

بهترین نمونه های دکوراسیون فضاهای داخلی منازل مسکونی از قبیل
اتاق خواب،
نشیمن و پذیرایی،
آشپزخانه،
حمام و سرویس های بهداشتی،
شومینه و عناصر دکوراتیو،
پنجره و پرده،
در ورودی،
هال عبوری
وپله

نمونه های مبلمان و اثاثیه منزل شامل
مبلمان کلاسیک،
مبلمان آنتیک،
مبلمان مدرن و شیشه ای،
بوفه ها و ویترین های چوبی
بهترین نمونه های نورپردازی و چراغها -


مجموعه اى از بهترین نمونه هاى پروژه هاى معمارى داخلى و دکوراسیون فضاهاى مسکونى،
تجارى،
ادارى،
هتل ها،
فروشگاه ها
و فضاهاى سبز داخلى.

نمونه هاى دکوراسیون فضاهاى داخلى مانند
اتاقهاى خواب ،
نشیمن ،
پذیرایى،
آشپزخانه ها،
حمام ها و سرویس هاى بهداشتى.

بهترین نمونه هاى مبلمان از قبیل نمونه هاى
میز،
صندلى،
مبل،
کمد
جالباسى،
اثاثیه
اتاق کودک
و ...

نمونه هاى روشنایى از قبیل
نور هاى متمرکز،
سقفى،
روبه پائین،
تزئینى
و...

بررسى فضاهاى متفاوت در نور هاى مختلف از لحاظ جهت نور، مقدار نور، بافت نور و ...

نمونه هاى پروژه هاى نورپردازى.

بهترین نمونه هاى پروژه هاى معمارى داخلى از قبیل فضاهاى داخلى مدرن به همراه پلانها ، نما ها و مقاطع

بهترین نمونه هاى فضاهاى داخلى ساحلى، فضاهاى داخلى منتخب و نمونه هاى مصالح طبیعى در معمارى داخلى

بهترین نمونه هاى معمارى داخلى فضاهاى کوچک و زمین هاى بانقشه محدود همراه با پلان

بهترین نمونه هاى پروژه هاى بازسازى، نوسازى و ایجاد فضاهاى داخلى جدید همراه بانقشه هاى مربوطه

بهترین نمونه هاى پروژه هاى تغییر کاربرى فضاها به مسکونى و ایجاد فضاهاى زندگى

بهترین نمونه هاى افزایش بناى ساختمان

بهترین نمونه هاى فضاهاى کار در منازل مسکونى

بهترین نمونه هاى معمارى داخلى فضاهاى کودکانه و اتاق بازى بچه ها

امکان جستجوى موضوعى انواع آشپزخانه، اتاق خواب، سالن پذیرایى، کمد و قفسه بندى

امکان جستجوى فضاهاى داخلى از لحاظ مصالح بکار رفته در ساختمان

نمونه هاى سقفهاى شیب دار و طرحهاى قوسى شکل -

ایده هایى براى طراحى انواع فضاهاى داخلى از قبیل
فضاى ورودى،
آشپزخانه،
غذاخورى،
نشیمن و پذیرایى،
اتاق خواب،
حمام و سرویس بهداشتى،
اتاق کار،
تراس،
گاراژ،
فضاى بیرونى،
انبارى و کمد
و دیگر عناصر دکوراسیون

به همراه اطلاعات بیشترى در مورد انواع
اتاق خواب،
کمد،
قفسه بندى و حمام

انواع پروژه هاى طراحى داخلى از قبیل
پروژه هاى ویلایى، آپارتمانى و ساختمانهاى بازسازى و نوسازى همراه با نقشه ها و مقاطع و نما ها

معرفى دکوراسیون به سبک های مختلف معمارى از قبیل
سبک ژاپنى،
ماکسیمالیسم،
مدرن
رترو
و فنگ شویی

شامل نمونه هاى کاربردى رنگ در دکوراسیون داخلی

امکان مشاهده تصاویر بصورت پروژه ای

کلیه مطالب و منوها به دو زبان فارسى و انگلیسى

امکان پرینت ، کپى ، چاپ ، نمایش خودکار، جانمایى در صفحه


پک جامع بانک اطلاعات دکوراسیون داخلی معماری


قیمت: 32,000 تومان

روش خرید: برای خرید پک جامع بانک اطلاعات دکوراسیون داخلی ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


پودر پرپشت کننده مو تاپیک 50 گرمی . پور بلند کننده مو


کرم رفع سفیدی مو یوتر
نام محصول:کرم رفع سفیدی مو یوتر
قیمت:180,000 ریال
شناسه فروشنده:21330051
شناسه کالا:13
PID محصول:36712
تعداد بازدید از این محصول:13
درصد همکاری: 20

کرم مشهور یوتر در طی سه تا چهار هفته رنگ موی سالهای جوانی را بصورت طبیعی برگردانده و احساس جوانی را در پدرها و مادرها زنده میسازد .چه هدیه ای بهتر از جوانی ؟این کرم ها رنگ مو نیستند -دستها و لباسها را آغشته ی نمیکنند . کاملا برای مو بیضرر و حتی مفید بوده و بواسطه استحمام و شستشو از بین نمیروند . این کرم رنگدانه های طبیعی مو را بواسطه فعل و انفعالات طبیعی دوباره فعال کرده و مو بحالت طبیعی رنگ میگیرد بنابراین شما مجبور به انتخاب رنگ بخصوصی نیستید واین کرم موی شما را چه روشن و چه تیره به طور طبیعی نمایش میدهد. این محصول بتدریج و در طی دو تا سه هفته عمل میکند بنابراین هیچکس متوجه تغییر رنگ تدریجی موی شما نمیگردد و متفاوت با رنگ موهای معمولی تغییر ناگهانی در ظاهر شما پدید نمی آورد .یوتر محصول کارخانجات معتبر و بین المللی و با سابقه ای افزون بر 45 سال است و شما میتوانید در سایتهای بین المللی به تمام زبانها مشخصات آنها را مشاهده نمائید
اصل این محصول را فقط از کمپانی لوتوس بخواهید


خرید کالا سایر محصولات این فروشنده


پودر پرپشت کننده مو تاپیک 50 گرمی

پودر پرپشت کننده مو تاپیک 50 گرمی

پودر پرپشت کننده مو تاپیک 50 گرمی


دسته آرایشی بهداشتی زیردسته لوازم آرایش



پودر پرپشت کننده مو تاپیک 50 گرمی

نام محصول : پودر پرپشت کننده مو تاپیک 50 گرم | TOPPIK
ساخت کشور : اصل آمریکا
وزن محصول : 50 گرم


توضیحات :

تاپیک ترکیب جدید حیرت انگــیزی از رشته های بســـیار نازک و ظریف است که کاملاٌ با موهای موجود شما پیوند میخورد .این رشته ها از جنس همان پروتئین کراتین موی خودتان است که از طریق فرایندی منحصربه فرد به نحوی ساخته شده اندکه به گونه ای غیرقابل تشخیص باموهای شما یکی میشوند بامصرف آن بلافاصله موی سر شما پرپشت تر میشوند وظاهرطبیعی گذشته خود را باز می یابد به گونه ای که هرگز حتی تصور آن را نکـرده اید طرز مصرف تاپیک بسیار ساده است فقط کافیست ظرف مخصوص تاپیک را بر روی محلی که موهای شمادرآن منطقه کم پشت شده نگاه دارید و آن را به آرامی تکان دهید در عرض چند ثانیه هزاران رشته موی نازک هم رنگ موی شما در موهای نازک وکم پشت شما تنیده میشوند این رشته ها به علت بار الکتریسیته ساکنی مه در آنها وجود داردچنان محکم ومطمئن به موهای شما متصل میشود که تمام شبانه روز و حتی در حین باد و باران نیز در جای خود باقی میماند.



پرپشت کننده مو در 30 ثانیه 100% طبیعی و بدون عوارض با خاصیت ضد باکتری و ضد ریزش مو محصول آمریکا
تاپیک ترکیب جدید حیرت انگــیزی از رشته های بســـیار نازک و ظریف است که کاملاٌ با موهای موجود شما پیوند میخورد .این رشته ها از جنس همان پروتئین کراتین موی خودتان است که از طریق فرایندی منحصربه فرد به نحوی ساخته شده اند که به گونه ای غیرقابل تشخیص با موهای شما
یکی میشوند. بامصرف آن بلافاصله موی سر شما پرپشت تر میشوند وظاهرطبیعی گذشته خود را باز می یابد به گونه ای که هرگز حتی تصور آن رانکـرده اید. طرز مصرف تاپیک بسیار ساده است فقط کافیست ظرف مخصوص تاپیک را بر
روی محلی که موهای شمادرآن منطقه کم پشت شده نگاه دارید و آن را به آرامی تکان دهید در عرض چند ثانیه هزاران رشته نازک هم رنگ موی شما در موهای نازک وکم پشت شما
تنیده میشوند این رشته ها به علت بار الکتریسیته ساکنی که در آنها وجود دارد چنان محکم ومطمئن به موهای شما متصل میشود که حتی چندین روز ودر حین باد و باران نیز در جای خود باقی میماند،البته با حمام رفتن و شستشوی مو این پودر از مو جدا می شود.این محصول در رنگهای مشکی برای موهای کاملا" تیره ، قهوه ای تیره برای موهای معمولی،قهوه ای معمولی،قهوه ای روشن،قهوه ای مایل به قرمز، قرمز مایل به طلایی،بلوند،خاکستری و سفید میباشد.برای رنگهای دیگر نیز متوانید دو یا چند رنگ از این پودر را با هم تر کیب کنید تا به رنگ دلخواه برسید.
این محصول در چهار سایز مخطلف در این فروشگاه عرضه می شود که می توانید یکی را انتخاب کنید 



قیمت هر سایز: (به تومان)
2.5 گرمی : 12900 Toppik
10 گرمی : 35000 Toppik
25 گرمی : 53000 Toppik
50 گرمی : 76000 Toppik
پرپشت کننده موقت مو در 4 سایز مختلف همراه با شامپو ضد ریزش مو و تقویت کننده پیاز مو
رنگهای مشکی ، قهوه ای تیره ، قهوهای متوسط ، قهوه ای روشن در سایزهای مختلف
لصفا رنگ مورد نظر را در بخش پیغام وارد کنید !!!



پودر پرپشت کننده مو تاپیک 50 گرمی

قیمت: 76,000 تومان

روش خرید: برای خرید پودر پرپشت کننده مو تاپیک 50 گرمی ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.





پودر پرپشت کننده مو تاپیک 50 گرمی

مجموعه مستند حیات وحش ‌‌‌‌‌‌‌BBC

مجموعه جامع مستند حیات وحش بی بی سی

مجموعه مستند حیات وحش بی بی ‌‌‌‌‌‌‌BBC


مجموعه مستند حیات وحش بی بی ‌‌‌‌‌‌‌BBC


مجموعه مستند حیات وحش ‌‌‌‌‌‌‌BBC


دسته فیلم و کارتن زیردسته فیلم مستند


مجموعه جامع مستند حیات وحش بی بی سی

مجموعه مستند حیات وحش ‌‌‌‌‌‌‌BBC


مجموعه جامع مستند حیات وحش بی بی سی
کاملترین و منحصر بفرد ترین پکیج فیلم مستند حیات وحش موجود در دنیا ؛ بدون شک مجموعه ارائه شده توسط شبکه تلوزیونی بی بی سی می باشد . این مجموعه از چند نظر “بهترین” در نوع خود است . اول کامل و جامع بودن آن ؛ به طوریکه با تماشای این مجموعه ؛ با حیات وحش تمام دنیا و تمامی قاره ها آشنا می شوید و هیچ جایی از این کره خاکی جا نیافتاده است ! دوم کیفیت فوق العاده بالا و منحصر به فرد آن است که لذت تماشای یک فیلم مستند را دو چندان می کند . و سوم نحوه ارائه مطالب و شیوه روایی دلنشین مجموعه است ؛ به طوری که در طول تماشای مجموعه ؛ از اطلاعات ارائه شده توسط گوینده ؛ نهایت استفاده را می برید


شبکه تلوزیونی بی بی سی ؛ اینبار دست به ساخت بزرگترین مجموعه حیات وحش جهان تا کنون زده است و مجموعه منحصر بفرد ۱۶ قسمتی از حیات وحش تمامی جهان را ؛ از آفریقا و آمازون استرالیا گرفته تا آسیا و… به بازار ارائه کرده است .

کیفیت و نحوه فیلمبرداری این مجموعه به قدری جذاب می باشد که احساس می کنید واقعا در کنار محل فیلمبرداری قرار گرفته اید!

صحنه های بسیار زیبا و بکری از شکار ؛ کمین حیوانات ؛ رازهای طبیعت و مکان هایی در دل کوهها و جنگل ها که به نظر می رسد رسیدن به آن غیر ممکن باشد !


این مجموعه واقعا یک شاهکار حیرت انگیز در زمینه مسایل مختلف حیات وحش است .این مجموعه در شانزده دی وی دی و هر هر دی وی دی درباره موضوعی خاص از این جهان خاکی بحث میکند اکثر شما برنامه های مختلف راز بقا یا حیات وحش را در تلویزیون دیده اید و با این سری برنامه ها آشنایی دارید ولی فرق بزرگی که این محصول ما با محصولات مشابه سایتهای دیگر دارد در کیفیت آن نهفته است. این مجموعه بینظیر درباره زندگی حیوانات ,حیات وحش ,اقیانوسها ,زمینهای سبز ,صحرا و بیابانها, غارها, آبهای آزاد, کشور استرالیا , سرزمینهای قطبی ,جنگلها ,کوه ها, دریاها و مطالب بسیار زیادی به شکل ویژه با استفاده از دوربینهای فوق حرفه ای و تصاویر حیرت انگیزی میباشد که تنها با دیدن آن و میخکوب شدن جلوی این تصاویر و غرق شدن در عظمت مخلوقات خداوند پی به عظمت این مجموعه بینظیر خواهید برد .

همانطور که گفته شد ؛ این مجموعه به حیات وحش و اقلیم سراسر جهان نگاهی داشته است . در زیر فهرستی از مکان هایی که با اقلیم و دنیای وحش آنجا آشنا خواهید شد ؛ آمده است

۱- حیات وحش آمریکای جنوبی

۲- حیات وحش آمریکای شمالی

۳- حیات وحش استرالیا

۴- حیات وحش آمازون

۵- حیات وحش آفریقا

۶- حیات وحش دریا ها ؛ اوقیانوس ها و موجود آبزی

۷- حیات وحش گربه سانان

۸- حیات وحش پرندگان

۹- حیات وحش گیاهان

۱۰ - حیات وحش سوسمار ها

۱۱- حیات وحش آسیا

۱۲- حیات وحش و گونه های جانوری جزایز گوناگون

۱۳- حیات وحش قطب شمال و جنوب

۱۴- حیات وحش مارها

۱۵- بررسی شکار و تامین غذا بین حیوانات گوناگون

۱۶- بررسی جفت گیری بین حیوانات گوناگون

۱۷- و هر چیز دیگری که بخواهید

حتما این مجموعه کمیاب را تهیه کنید و از دیدن آن در اوقات فراغت لذت ببرید ضمن اینکه این مجموعه یک مجموعه باارزش برای عزیزانیست که قصد تحقیق در این موضوعات را دارند و یا اینکه بخاطر علاقه بدنبال این سری از کارها هستند. فارغ از هرگونه تبلیغات این محصول بینظیر را به تمام عزیزان پیشنهاد میکنیم .علاقمند به هر سبک فیلم یا سریالی هستید یا به هر چیز دیگری علاقه دارید این مستند عظیم و کامل را ببینید و لذت ببرید


این محصول در بسته بندی شکیل و کیفیت عالی برای شما ارسال می شود و محصول در بین راه بیمه و گارانتی میشود

آسان خرید کنید از خرید خود مطمئن باشید و لذت ببرید

کیفیت باور نکردنی , قیمت مناسب, ارسال سریع , بیمه محصول و گارانتی!!!!!!!

خرید پستی: برای خرید این مجموعه کافیست روی خرید پستی کلیک کرده مراحل را طی کرده بعد از تحویل محصول پول آن را پرداخت کنید

فیلم های مستند با کیفیت بالا و زبان اصلی برای آموزش و یادگیری زبان از راه شنیداری بسیار مفید میباشد و به فهم آسان لغات سخت کمک میکند این مجموعه به صورت زبان اصلی و زیرنویس انگلیسی عرضه میگردد



مجموعه مستند حیات وحش ‌‌‌‌‌‌‌BBC


قیمت: 20,000 تومان

روش خرید: برای خرید مجموعه جامع مستند حیات وحش بی بی سی ،  پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.